Royal Canin Urinary S/O

Popis

Kompletní dietní krmivo pro kočky. Schopnost okyselovat moč a snížený obsah hořčíku ho činí vhodným pro rozpuštění struvitových kamenů a omezení opakované tvorby struvitových kamenů. Jeho složení také napomáhá při léčbě onemocnění dolního močového ústrojí. DOPORUČUJEME:Před použitím se doporučuje vyžádat si stanovisko veterinárního lékaře. URINARY S/O podáváme 5 až 12 týdnů pro rozpuštění struvitových kamenů a až 6 měsíců pro omezení opakované tvorby struvitových kamenů.

Dostupná balení: 400g (pouze na objednání), 1,5kg, 3,5kg (pouze na objednání) a 7kg (pouze na objednání)
K těmto granulím jsou dostupné 100g kapsičky (pouze na objednání).

ROZPOUŠTĚNÍ STRUVITŮ

Urinary S/O Feline účinně rozpouští struvitové kameny.

ZŘEDĚNÍ MOČI

Ředění moči snižuje koncentraci struvitu a oxalátu vápenatého v moči. Větší objem moči také zajišťuje pravidelné vymývání močového měchýře.

NENASYCENÉ MOČ (RSS - Relative Super Saturation)

V nenasycené moči nemohou růst močové krystaly. Takové prostředí proto brání vzniku struvitových a kalciumoxalátových krystalů.

Ochrana močového měchýře

Množství glykosaminoglykanů (GAG), které se běžně vyskytují na zdravé sliznici močového měchýře, se při idiopatické cystitidě snižuje. Toto snížení, které má za následek zvýšenou propustnost močového měchýře pro bakterie, toxiny a ionty, způsobuje zánět močového měchýře a stimuluje citlivé receptory bolesti.